Sağlık Hayat

Tarihçemiz

  • Aralık 1993 – Türk sigorta sektörüne insan odaklı, memnuniyeti ön planda tutan, kaliteli bir hizmet yaklaşımı getirebilmek adına şirketimizin kuruluş çalışmaları başlatılmıştır.
  • 28 Mart 1995 – Demir Hayat Sigorta A.Ş.’nin kuruluş çalışmalarını tamamlandık.
  • 9 Mayıs 1995 – Hayat, Hastalık ve Ferdi Kaza Sigortalarında Hazine’den ruhsat alındı.
  • 17 Mayıs 1995 – Demir Hayat Sigorta A.Ş. olarak ilk sigorta poliçemizi kestik.
  • 1 Mayıs 1995 – İlk Demir Hayat Sigorta A.Ş. acentesi kuruldu.
  • 24 Temmuz 1996 – Kaliteli hizmet anlayışımız ve müşteri memnuniyetine verdiğimiz önemi pekiştirmek için Alman RWTÜV Şirketi’nden ISO 9001 Kalite Güvence Belgesi’ni aldık.
  • 10 Aralık 1997 - Reasürans, üretim ve provizyon hizmetlerini şirket bünyesinde verdiği SES Sağlık Sigortası ürününün Hazine’den onayını aldık.
  • Ocak 2002 – Hızla gelişen teknolojiye ile birlikte sigortalılarımızın daha hızlı, daha kaliteli hizmet almalarını sağlamak adına 1999 yılından beri sektörde uygulanan ve anlaşmalı sağlık kuruluşlarına SYS ve POS ile provizyon verilmesi yönteminden, doğrudan internet üzerinden provizyon verilmesi sistemine geçtik.
  • 29 Ocak 2002 – Demir Hayat Sigorta’nın “İyi Günler Diler” sloganının telif hakkını aldık.
  • Mayıs 2005 – Demir Hayat Sigorta olarak sigortalılarımızın ve Türk sigorta sektörünün değişen ihtiyaçlarını karşılamak adına sektörde bir ilki daha gerçekleştirip yeni bir sigorta ürünü olan Tüp Bebek Sigortası’nın poliçe onayını aldık.
  • Şubat 2006 – Sektörde ilk diş sağlığı poliçesinin onayını alarak sigortalılarımızın.
  • Temmuz 2006 – Sigortalı sayısı 100.000 üzerine çıktı.
  • 2008 – Demir Hayat Sigorta olarak sigortalılarımıza daha iyi hizmet sunabilmek adına hastanelerde sigortalılarımıza rehberlik eden ve onlarla birebir ilgilenen Hostes uygulamasına geçtik.
  • Nisan 2008 – Yine sektörde bir ilk olan SGK kullanımı teşvik teminatı oluşturduk.
  • Nisan 2008 – Sigortalımız olarak dünyaya gelen 5.000 bebeği kutladık.
  • 17 Mayıs 2008 – Şirket çalışanlarımızın gönüllü olarak rol aldığı tiyatro oyunundan elde edilen gelir çeşitli sosyal sorumluluk projelerinde kullandık.
  • Haziran 2008 – Yurt çapında hizmet ağımızı genişleterek, anlaşmalı sağlık kuruluşunun sayısını 1200’ün üzerine çıkardık.
  • Temmuz 2008 – Sektörde özellikle sağlık branşında ilklere imza atan ürünlerimizi, daha geniş kitlelere ulaştırabilmek adına telefonla satış ekibimizi oluşturduk.
  • Eylül 2009 – Sektörde ilk ve tek örnek olan Cerrahi Hastalıklar Sigortası’nın Hazine’den onayını alarak sigortalılarımızın sağlık konusundaki risklerden çok daha geniş kapsamlı olarak korunmasını sağladık.
  • 1 Mayıs 2010 - Pazardaki ihtiyaçları öngörerek Reasürans, üretim ve provizyon hizmetlerini şirketimiz bünyesinde verildiği Gökkuşağı Sağlık Sigortası ürününün Hazine’den onayını aldık.
  • Şubat 2011 – Sigortalılarımızın hızlı tedavi ve sağlık hizmeti alma yönündeki ihtiyaçlarını göz önünde tutarak eczanelerde hızlı provizyon alınması için Barkod sistemine geçtik.
  • Aralık 2011 – Sigorta Bilgi Merkezi ile uyumluluk çalışmaları tamamlandı.
  • Eylül 2012 - Anlaşmalı sağlık kuruluşunun sayısı 1600’ün üzerine çıkartıldı.
  • Aralık 2013 – Kurumsal sağlık sigortalarına hizmet veren “Kurumsal Verimlilik” Departmanı kuruldu.
  • 2014 – Otomatik Provizyon Yazılım Geliştirme Projesi (OPYGP) başlattık.
  • 2014 -Yenilenen Demir Hayat A.Ş. kurumsal internet sitesi (www.demirhayat.com.tr) ile sigortalı adaylarına sistem üzerinden online fiyat verme imkanı yarattık. İstenilen ürünler arasında karşılaştırma yapma ve anında online olarak poliçe satın alma imkanı sunduk.
  • 23 Kasım 2016 - Kuruluşundan bu yana Demir Finansal Grup Holding A.Ş. çatısı altında faaliyet gösteren şirketimiz %100 hisse deviri ile EMF Capital Partners yönetimine geçti.

Bugün Demir Hayat olarak, değerli sigortalılarımız, çalışanlarımız, iş ortaklarımız olan acentelerimiz ve tüm Türkiye’ye yayılan 1600’den fazla anlaşmalı sağlık kuruluşlarımız ile geleceğe güvenle bakmaktayız. Vermiş olduğumuz her hizmette sigortalılarımızın yaşam kalitesini ve memnuniyetini arttırmayı hedeflemekteyiz.