Sağlık Hayat

Özlem Aksın

ozlem-aksin 83X110
Demir Hayat Sigorta
Hayat, AR-GE ve Reasürans Grup Müdürü

Demir Hayat, tüm yöneticileri ve çalışanları ile büyük bir aile. Bu sinerjiyle, fedakarlık ve özveri ile çalışılıyor. Bu durumun çok değerli ve özel olduğuna inanıyorum.
1) Sağlığınıza dikkat eder misiniz? Buradan sigortalılarımıza aktarabileceğiniz size özel sağlıklı yaşam formülleriniz var mı?

Sağlığıma dikkat ederim, çünkü sağlığı olanın umudu, umudu olanın her şeyi olacağına inanırım. Albert Einstein’ın çok sevdiğim bir sözü vardır, der ki ; “Hayatı yaşamanın iki yolu vardır: biri, hiçbir şeyin mucize olmadığını düşünmek, diğeri her şeyin mucize olduğunu düşünmek”. Ben yaşamın, özellikle sağlıklı yaşamanın bir mucize olduğuna inanıyor ve sahip olduğumuz bu mucizeyi bozacak her şeyden olabildiğince uzak durmaya çalışıyorum. Benim için formül bu kadar basit.

2) Demir Hayat Sigorta'da çalışıyorsunuz. Geçen süre zarfında şirketimizin üzerinizde bıraktığı izlenimleri aktarmak üzere bize  neler söylemek istersiniz?

1990 yılından bu yana sektördeyim, çalıştığım yerlerde hep uzun soluklu çalıştım, ilk şirketim Axa, bana bilgi ve tecrübe olarak çok şey kattı. Demir Hayat Sigorta’da 11 yıldır çalışıyorum burada da çok değerli ve farklı bilgi ve tecrübeler edindim.

Demir Hayat, tüm yöneticileri ve çalışanları ile büyük bir aile. Bu sinerjiyle, fedakarlık ve özveri ile çalışılıyor. Bu durumun çok değerli ve özel olduğuna inanıyorum.   

3) Şirketimizin müşterilere sağladığı  hizmet  kalitesini 1 den 10 a kadar puanlamanızı istesek hangi puanı verirdiniz? Neden?

Bence Hizmet kalitesi, müşterinin gereksinimlerini ve mantıklı beklentilerini karşılamaktır. Şirket olarak tailor - made ürünlere sahibiz ve mevzuat çerçevesin de, müşteri gereksinimleri karşılıyor, mantıklı beklentileri de yerine getiriyoruz. Bu noktadan baktığımda notum 9.      

4) Son olarak bu güzel söyleşimizde sizin dile getirerek istediklerinize de yer vermek isteriz. Sigortalılarımızla ve okurlarımızla bu vesile ile neler paylaşmak istersiniz?

Sektör geleceğe dönük stratejik planlarında dijitalleşmeye doğru yol almakta. Bence bu dönüşüm, yeni rekabet koşullarını ve hatta var olabilmeyi beraberin de getirecek. Bu dönüşüme hazırlıklı olmak, veri madenciliğine bağlı olacak.

Bilgi teknolojileri sayesinde, günümüzde birçok veri sayısal olarak toplanıyor, saklanıyor ve en önemlisi kullanılıyor. Verinin değerlendirilip bilgiye dönüştürülmesi sektörümüzün karlılığı açısından çok önemli olacak. Riski  aynı zamanda müşteri kaybını azaltmayı, doğru kişiye doğru ürünü satmayı, bilgiye dayalı farklı ürünler geliştirmeyi, yeni müşteri kazanmayı, müşteri memnuniyetini artırmayı, ileriye dönük isabetli tahminler yaparak isabetli kararlar almayı kim istemez ki? Bu nedenle bilgiyi üretebilen ve doğru kullanabilen firmaların fark yaratacağına inanıyorum.