Sağlık Hayat

Özge Diker

ÖZGE GÜNSEL 83X110 Özge Diker - Kaizen Sigorta Acenteliği

Geçen 16 yılın ardından biz büyük bir aile olduk. Hatta birlikte büyüdük diyebilirim. Sektörde aynı şirketle 16 yıldır yan yana yürümek şüphesiz karşılıklı güvenin eseri. Bugün geriye dönüp baktığımda yollarımız iyi ki kesişmiş diyorum.



1.Bir sağlık sigorta poliçesinden ve onu sunan sigorta şirketinden öncelikli olarak beklediğiniz 3 şey nedir?

Aslında çok şey var beklenen ve 3 madde ile özetlemek oldukça güç. Çünkü bir sağlık sigortası poliçesi satıyorsanız müşterinizin sizden beklediği bu kadar az değildir hiçbir zaman. Ancak olmazsa olmazlarımızdan ilk 3 maddeyi şöyle sıralayabilirim:

- Güven,

- Yaygın Kullanım Ağı,

- Empatiyle Bakabilen, Kısa Süreli ve Çözüm Odaklı Yaklaşımı.

2) Sağlığınıza dikkat eder misiniz? Buradan sigortalılarımıza aktarabileceğiniz size özel sağlıklı yaşam formülleriniz var mı?

Evet, mümkün olabildiğince ederim. Tabiat biz onun doğallığını bozmadığımız müddetçe bizden cömertliğini esirgemeyecektir. Biz besinleri en doğal haliyle tüketmeye devam ettiğimiz sürece sağlıklı kalabiliriz. Bu yüzden işlenmiş gıdalardan uzak durun diyorum. Değişen dünyada bu çok zor biliyorum, fakat imkânsız değil. Siz siz olun sağlıklı kalmak adına yiyeceklerinizi mümkün olan en doğal haliyle tüketin.

Koşun, yüzün, yürüyün. hareket edin. Stresten uzak durun. Samimi olun. Kendinizi çok yıpratmayın, yaşlılığınıza da bırakın. Sadece beden sağlığına değil ruh sağlığınıza da yatırım yapın.

Son bir sır daha vereyim. En önemlisi de şartlarınız ne olursa olsun mutlu olun ve bol bol kahkaha atın.

3) Sigortalılarımıza hizmet veriyorsunuz. Geçen süre zarfında şirketimizin üzerinizde bıraktığı izlenimleri aktarmak üzere bize  neler söylemek istersiniz?

Geçen 16 yılın ardından biz büyük bir aile olduk. Hatta birlikte büyüdük diyebilirim. Sektörde aynı şirketle 16 yıldır yan yana yürümek şüphesiz karşılıklı güvenin eseri. Bugün geriye dönüp baktığımda yollarımız iyi ki kesişmiş diyorum.

4) Şirketimizin hizmet  kalitesini 1 den 10 a kadar puanlamanızı istesek hangi puanı verirdiniz? Neden?

Şüphesiz ki bu bir ekip işi ve biz iyi bir ekibiz.

Ben 1 puanı sigortalılarıma saklar ve gururla 9 puan veririm. Çünkü hizmet kalitesi bizim sektörümüzde sizin ne sunduğunuzla ilgili değil, daha çok müşterinin hizmet alımı sırasındaki algısıyla doğru orantılı.

Ürünleri, altyapısı, bilgi ve tecrübe birikimi, sürekli yenilenmeye istekli çabası, mükemmel hizmet anlayışı ile müşteri memnuniyeti adına yapılan tüm yatırımları düşününce tabiî ki bu ekibin bir parçası olan Demir Hayat Sigorta A.Ş. yöneticileri ve tüm çalışanları 9 puanı sonuna kadar hak ediyor.  

Sigortalılarıma sakladığım 1 puana gelince; insanla çalışınca kusursuz olmak mümkün değil. Bizim dışımızdaki sebeplerden yaşanan aksilikleri hızla değerlendirip birlikte çözümlerken alıyoruz işte o 1 puanı. Her çaba işte o 1 puan için.

5) Son olarak bu güzel söyleşimizde sizin dile getirmek istediklerinize de yer vermek isteriz. Sigortalılarımızla ve okurlarımızla bu vesile ile neler paylaşmak istersiniz?

Açıkçası dünya sigorta devlerinin Türkiye’de rekabetçi bir tutumla sektöre yatırım yapmasına karşın, pazarı iyi tanıyan, yerli sermayeli bir şirketin acentesi olarak şirketin ve sağlık sigortacılığı sektörünün geleceğini son derece parlak görüyorum.

Sağlık Sigortacılığı da her meslek gibi uzmanlık ister. Bu konuda mutlaka bir bilene danışın derim.

Hayata ve kendinize inanın. Fakat siz yine de bana bir şey olmaz demeyin ve koşullarınız ölçüsünde mutlaka sigortalanın.

Sevgiyle kalın…