Sağlık Hayat

Filiz Sağdıç

Filiz SADIC02 83x110 Demir Hayat Sigorta
Tazminat Müdür Yardımcısı

Demir Hayat Sigorta’da 10. yılımı doldurdum. Özellikle belirtmek isterim ki burada en az evimdeki kadar mutluyum. Sloganımızdan da anlaşıldığı gibi biz bir Demir Hayat ailesiyiz ve ben bunun herkes tarafından böyle hissedildiğini düşünüyorum. 1) Sağlığınıza dikkat eder misiniz? Buradan sigortalılarımıza aktarabileceğiniz size özel sağlıklı yaşam formülleriniz var mı?

Her zaman uygulamak mümkün olmasa da çoğunlukla yaşam tarzımı sağlığım ön planda olacak şekilde biçimlendirmeye özen gösteririm. Bana göre sağlıklı yaşamın sırrı fiziksel olduğu kadar ruhsal olarak da zinde olmaktan geçtiğine inanıyorum. Bu yüzden sahip olduklarımın kıymetini bilerek mutlu olmaya çalışıyorum.

Öte yandan fiziksel olarak da zinde kalmaya gayret gösteriyorum. Mesela uyku saatlerimi düzenleyerek, aynı saatte uyuyup, aynı saatte kalkmaya özen gösteriyorum. Sigara içemeyen biri olarak da özellikle sigara içilen kalabalık ortamlarda bulunmamaya çalışıyorum. Eğer sigara kullanıyorsanız tek tavsiyem akciğerlerinizin kıymetini bilmeniz ve en kısa sürede bu alışkanlığı sonlandırmanızdır. Zira ileride çok ciddi sağlık sorunları ile karşı karşıya gelebilirsiniz.

Son olarak da beslenme alışkanlığı olarak fast food tarzı yiyeceklerden uzak duruyorum. Bu tür gıdalar her ne kadar özendirici ve lezzetli olsalar da sık tüketilmeleri uzun vadede çeşitli riskleri beraberinde getirmektedir. 

2) Demir Hayat Sigorta'da çalışıyorsunuz. Geçen süre zarfında şirketimizin üzerinizde bıraktığı izlenimleri aktarmak üzere bize  neler söylemek istersiniz?

Demir Hayat Sigorta’da 10. yılımı doldurdum. Özellikle belirtmek isterim ki burada en az evimdeki kadar mutluyum. Sloganımızdan da anlaşıldığı gibi biz bir Demir Hayat ailesiyiz ve ben bunun herkes tarafından böyle hissedildiğini düşünüyorum. Uzun yıllar aynı şirkette çalışabilmenin sırrının öncelikle bulunduğunuz ortamdaki huzurdan geçtiği kaçınılmaz bir gerçektir.

Sektördeki bilgi ve tecrübem iş hayatımın en sağlam temellerini attığım Demir Hayat ile güçlendi. Bu sebeple şirketime teşekkür ediyorum.

3) Şirketimizin müşterilere sağladığı hizmet kalitesini 1 den 10 a kadar puanlamanızı istesek hangi puanı verirdiniz? Neden?

Benim düşüncem hiçbir zaman 100’lük öğrenci yoktur, başarılı ve duyarlı öğrenci vardır. Bu sebeple şirketim adına puanlandırma yapmamın doğru olmadığını düşünüyorum.

Bu soruya bir çalışan olarak değil de aynı zamanda Demir Hayat Sigorta’nın bir sigortalısı olarak cevap vereceğim. Arandığında 24 saat ulaşılabileceğim ve her türlü sorum için karşımda muhatap bulabileceğim bir yetkilinin olması, çalışan ekibin sağduyulu ve özverili bir yaklaşım sergilemesi bir müşteri olarak kendi adıma hizmet kalitesinin iyi bir boyutta olduğunun göstergesidir.

4) Son olarak bu güzel söyleşimizde sizin dile getirerek istediklerinize de yer vermek isteriz. Sigortalılarımızla ve okurlarımızla bu vesile ile neler paylaşmak istersiniz?

Sigorta başımıza gelebilecek potansiyel risklere karşı korunmamızı sağlayan ve bu risklerin gerçekleşmesi halinde doğabilecek zararları karşılayan en büyük güvencemizdir. Sadece bugününü değil, geleceğini planlayan kişiler bu güvenceyi bir lüks değil zorunlu bir ihtiyaç olarak görmelidir.

Tüm okuyucularımıza sağlıklı, mutlu ve güzel günler diliyorum…